WÓJT GMINY OCHOTNICA DOLNA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWSKO URZĘDNICZE
Kierownika
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej, zwanego dalej ZGK
34-452 Ochotnica Dolna
- Określenie stanowiska:
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej
- Wymagania związane ze stanowiskiem
- Niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) wykształcenie wyższe, preferowane wyższe techniczne na kierunkach: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, inżynieria i gospodarka wodna, budownictwo,
8) udokumentowany co najmniej 12 miesięczny staż pracy na stanowisku kierowniczym w zakresie realizacji zadań obejmujących gospodarkę komunalną,
9) prawo jazdy kat. B,
- 1. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw o samorządzie gminnym, o gospodarce komunalnej,
o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków, finansach publicznych, prawa zamówień publicznych i prawa budowlanego,
2) znajomość Statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej,
3) dobra znajomość obsługi komputera, w tym praca z edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym,
4) umiejętność dobrej organizacji pracy i kierowania zespołem, dyspozycyjność, decyzyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność i systematyczność w realizacji powierzonych zadań,
5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych,
6) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie pracą ZGK i podległych pracowników,
- kierowanie gospodarką finansową jednostki, ponoszenie odpowiedzialności
z prawidłowe planowanie oraz za dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym jednostki,
- zarządzanie siecią wodociągową, kanalizacyjną i oczyszczalnią ścieków,
- dokonywanie wszelkich czynności prawnych związanych z prowadzeniem Zakładu
w granicach zwykłego zarządu,
- wykonywania uprawnień pracodawcy wobec podległych pracowników,
- przygotowywanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu,
- reprezentowanie Zakładu na zewnątrz w granicach udzielonych pełnomocnictw,
- wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu w ramach działań statutowych,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa
i higieny pracy,
- zapewnienie właściwego wykorzystania powierzonego majątku,
- opracowywanie projektu rocznego planu finansowego Zakładu i jego realizacja,
- przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia
w wodę i odprowadzanie ścieków,
- przygotowanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy,
- załatwianie bieżących interwencji mieszkańców,
- sporządzanie sprawozdań i informacji z działalności ZGK,
IV. Warunki zatrudnienia:
- miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- stanowisko: kierownicze podlegające bezpośrednio Wójtowi Gminy,
- wynagrodzenie: zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej ,
- praca o charakterze administracyjno-biurowym związana z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych i kontaktami z instytucjami i interesantami,
- praca w terenie w zakresie realizowanych zadań przez ZGK,
- osoba zatrudniona na stanowisku kierownika będzie zobowiązana do składania oświadczeń majątkowych, zgodnie z art. 24h ustawy o samorządzie gminnym,
V. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
w kwietniu 2023r. wynosił mniej niż 6 %, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) uwzględniający przebieg nauki i pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowydla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy (odnośnie zakończonych stosunków pracy), w przypadku trwającego stosunku pracy – oświadczenie
o pozostawaniu w zatrudnieniu lub zaświadczenie z zakładu pracy kandydata, wydruk z CEiDG potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej lub wydruk z KRS,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadanie dodatkowych kwalifikacji (zaświadczenia o ukończonych studiach podyplomowych kursach, szkoleniach itp.),
7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze,
- oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.).
Wymagane dokumenty: oświadczenia, list motywacyjny, życiorys i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie pozostałych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez umieszczenie na każdej stronie adnotacji „za zgodność z oryginałem” wraz z własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty aplikacyjne, które nie spełnią określonych wyżej wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej” należy przesłać na adres Urzędu: Urząd Gminy Ochotnica Dolna , 34-452 Ochotnica Dolna lub dostarczyć do Urzędu Gminy w terminie do dnia 24 maja 2023 r. do godz. 11:00. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
- I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
- II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze – podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( T.j. Dz.U.
z 2022 r. poz.530 ).
- Klauzula informacyjna:
1. Administratorem danych osobowych podanych w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego naboru jest Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, z siedzibą: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej jest Pan Wiesław Kowalski.
3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
4. Celem przetwarzania podanych danych jest przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w UG w Ochotnicy Dolnej. Podanie danych osobowych jest konieczne do przeprowadzenia naboru. Dane te nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru i nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk
1) procedurę naboru przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powoływana przez Wójta Gminy. Procedura naboru obejmuje dwa etapy:
a) ocena wstępna: analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych (formalnych) wskazanych w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne,
b) ocena końcowa kandydatów: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
z kandydatami w zakresie znajomości przepisów ustaw i innych wymagań wymienionych w ogłoszeniu o naborze,
2) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pleśna http://bip.malopolska.pl/ugplesna/ w zakładce zamówienia publiczne i ogłoszenia, na stronie internetowej www.plesna.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Pleśna.
3) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze, zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
Ochotnica Dolna , dnia 12 maja 2023 r.