A. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160
B. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. budownictwa.
C. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie techniczne – budowlane, dopuszczalne administracyjne lub inne wykształcenie wyższe z odpowiednim stażem pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub w innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z działami technicznymi jednostki (budownictwo lub inwestycje lub geodezja), dające rękojmię posiadania doświadczenia i wiedzy ogólnej z zakresu pracy urzędniczej, jak również pozwalające na prawidłowe i rzetelne wykonywanie zadań na stanowisku ds. budownictwa,
6) staż pracy:
a) udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego, w innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych działami technicznymi jednostki (budownictwo lub inwestycje
lub geodezja) – obowiązuje przy wykształceniu wyższym technicznym – budowlanym,
lub
b) udokumentowany co najmniej 3 letni stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego, w innych jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych działami technicznymi jednostki (budownictwo lub inwestycje lub geodezja) – obowiązuje przy wykształceniu wyższym – administracyjnym lub innym wyższym,
7) prawo jazdy kat. B.
2. Dodatkowe:
1) preferowane uprawnienia budowlane, umiejętność i doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych, doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych działami technicznymi jednostki (budownictwo lub inwestycje lub geodezja), doświadczenie
w zakresie dotyczącym planowania, przygotowania i realizacji inwestycji i remontów.
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
3) predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
4) znajomość prawa samorządowego,
5) znajomość prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych.
D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
- Zarządzanie od strony przygotowawczej, realizacyjnej i rozliczeniowej, projektami inwestycyjnymi kubaturowymi, realizowanymi przez gminę,
- Nadzór nad zleconymi pracami projektowymi,
- Nadzór nad realizacją nowych inwestycji kubaturowych oraz zadań remontowych
w istniejących budynkach komunalnych wraz z otoczeniem,
- Dokonywanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla zadań realizowanych przez gminę,
- Sporządzanie lub udział w przygotowywaniu wniosków dotacyjnych, dla zadań przez siebie zarządzanych,
- Organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego budynków komunalnych, placów zabaw i zamontowanych tam urządzeń – przeglądy roczne i 5-letnie,
- Sporządzanie drobnych wycen robót, szacunków kosztów, kosztorysów inwestorskich –
w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym lub Wójtem Gminy,
- Sporządzanie postępowań ofertowych na podstawie wewnętrznego Regulaminu Urzędu Gminy wraz z zawarciem umowy dla zadań przez siebie zarządzanych,
- Weryfikowanie projektów i kosztorysów oraz zlecanie ich aktualizacji,
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem, bieżącym utrzymaniem i konserwacją pomników i miejsc pamięci,
- Nadzór nad budową, eksploatacją i modernizacją obiektów sportowych i rekreacyjnych stanowiących mienie komunalne,
- Udział w zespołach powołanych do szacowania, usuwania i rozliczania likwidowanych strat powodziowych i strat w infrastrukturze komunalnej powstałej w wyniku działania żywiołu,
- Sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji zadań inwestycyjnych wraz
z rozliczeniem materiałowym oraz remontów i bieżącego utrzymania budynków i budowli,
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach budownictwa,
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.
E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
- wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
- pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
F. W kwietniu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
G. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o ukończonej nauce/szkole/uczelni i posiadanym wykształceniu),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( T.j. Dz.U. z 2019r. poz.1282 z późn. zm. ), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
– wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
H. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna
z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko ds. budownictwa” , w terminie do dnia 27 maja 2022 roku do godz. 1100.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych ( T.j. Dz. U z 2019r. poz1781 )”.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna.
I. Klauzula informacyjna:
- Administratorem danych osobowych podanych w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego naboru jest Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, z siedzibą: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160.
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej jest Pan Wiesław Kowalski.
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Celem przetwarzania podanych danych jest przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w UG w Ochotnicy Dolnej. Podanie danych osobowych jest konieczne do przeprowadzenia naboru. Dane te nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru
i nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy Kodeksu Pracy oraz ustawy
o pracownikach samorządowych.
- Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk