A. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160
B. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
C. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Niezbędne:
- obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (T. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.)
- wykształcenie wyższe geodezyjne,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- udokumentowane co najmniej 5 lat stażu pracy na stanowisku urzędniczym w zakresie geodezji w administracji samorządowej, rządowej.
2. Dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w zakresie realizacji zadań dot. geodezji.
- znajomość przepisów prawa związanego z zadaniami na stanowisku pracy, takich jak: ustawy o samorządzie gminnym, kodeku postępowania administracyjnego, ochronie danych osobowych, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
- predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
- prawo jazdy kat. B.
D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
-
- Gospodarowanie mieniem komunalnym w zakresie gospodarki gruntami – sprzedaż, zarząd, dzierżawa, użytkowanie, użytkowanie wieczyste, najem, użyczenie, ustanawianie służebności gruntów.
- Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości poprzez:
a) regulowanie stanu prawnego nieruchomości,
c) wykup w drodze umów cywilno – prawnych,
d) nabywanie własności nieodpłatnie od skarbu państwa,
e) nabywanie prawa wieczystego użytkowania, zamiana nieruchomości,
g) przyjmowanie darowizn,
h) wykonywanie prawa pierwokupu, uwłaszczenia.
- Składanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych.
- Gospodarka gminnym zasobem komunalnym:
– przygotowywanie projektów uchwał o zbyciu mienia komunalnego,
– przygotowywanie uchwał o nabyciu mienia na własność gminy,
– ustalanie opłat rocznych za wieczyste użytkowanie i aktualizacja opłat,
- Przygotowywanie oświadczeń Wójta Gminy o wykonywaniu prawa pierwokupu.
- Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości, rejestru gruntów i budynków.
- Przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego na potrzeby Rady Gminy.
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.
E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
- wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Regulaminem Pracy,
- pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
F. W sierpniu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
G. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
- oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (T. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( innych niż wymagane przepisami prawa ) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.”
H. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami ”, w terminie do dnia 16 września 2022 roku do godz. 1100.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: życiorys, list motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( T.j. Dz. U z 2019r. poz1781 )”.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna.
I. Klauzula informacyjna:
- Administratorem danych osobowych podanych w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego naboru jest Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, z siedzibą: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160.
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej jest Pan Wiesław Kowalski.
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Celem przetwarzania podanych danych jest przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w UG w Ochotnicy Dolnej. Podanie danych osobowych jest konieczne do przeprowadzenia naboru. Dane te nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru i nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
- Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk